Web.com Tour končí. Sponzorství přebírá Korn Ferry

Korn Ferry Tour

Druholigová americká túra mění sponzora i název. Web.com Tour se bude nově jmenovat Korn Ferry Tour. Globální poradenská společnost Korn Ferry se také stane oficiálním marketingovým partnerem PGA Tour. Obě společnosti podepsaly smlouvu o spolupráci na následujících 10 let.

Korn Ferry zároveň převezme sponzorství finálového turnaje developerské Tour Championship, která se bude hrát pod názvem Korn Ferry Tour Finals.

Korn Ferry Tour bude i nadále udělovat členství na PGA Tour 50 hráčům. 25 nejlepším z celosezónního žebříčku a 25 nejlepším ze tříturnajového play off.

"Dnešním oznámením vítáme Korn Ferry v rodině PGA Tour," uvedl její komisionář Jay Monahan v prohlášení. "Děkujeme našemu novému partnerovi, že s námi bude spolupracovat na túře, která posledních 30 let identifikuje nové generace hráčů na PGA Tour."

Pod názvem Web.com Tour se hrálo posledních sedm let. Dříve byla developerská túra PGA Tour sponzorována společnostmi Nationwide, Buy.com, Nike a Hogan.

Témata

Souhlas s cookies

Pokud vám nevadí, že pro měření návštěvnosti používáme Google Analytics, zavřete tuto hlášku.

Souhlasím, zavřít potvrzení