Česko se má bavit golfem, chce zajistit ČGF

Bav se golfem

Další pokus o získání nových golfistů spustila Česká golfová federace. Platforma Bav se golfem má za úkol změnit pohled Čechů na golf a zároveň jim pomoci si ho vyzkoušet. Vše díky webu bavsegolfem.cz, který by měl zaujmout jak hráče, kteří přestat hrát, tak začátečníky.

Těch pokusů zde v posledních letech bylo více a žádný nenaplnil původní vize. I proto jsou s nastavením cílů momentálně v České golfové federaci opatrní a nikde tak neuslyšíte touhu nabrat desítky tisíc nových hráčů. Ale spíše snahu změnit myšlení lidí o golfu.

"Pomocí nové platformy chceme golf představit jako sport, který je všem dostupný. Že není elitářský, snobský a nezábavný," řekl během pondělního oficiálního spuštění projektu Zdeněk Kodejš, prezident ČGF.

"Cílem je, aby lidé dostali do podvědomí, že golf je krásný, zdravý a dostupný sport. A naším snem je, aby se golf stal silným rekreačním i závodním sportem v Česku," dodal.

I on moc dobře ví, že v předešlých letech po obrovském golfovém boomu před deseti lety začal počet registrovaných hráčů u nás klesat. A nic na tom nezměnily ani nejrůznější náborové akce, často spojené s celebritami.

ČGF se tak chce podle něho vydat trochu jiným směrem: "Využijeme zkušenosti z dřívějších projektů a začneme kopírovat historický vývoj golfu. Nebude to revoluce, ale spíše evoluce. Budeme vysvětlovat, že golf je krásný, zdravý i dostupný."

"Je to dlouhodobý proces. Potřebujeme mít možnost golf lidem představit a ničit všechna ta hloupá klišé, která o něm existují," dodává Kodejš, který by rád, aby každý golfista přivedl ročně ke golfu jednoho svého kamaráda: "To by bylo skvělé, i když pak bychom neměli kde hrát."

Platforma Bav se golfem bude na potenciální (staro)nové hráče cílit nejen skrze média, když v pondělí 26. března vyšel třeba speciál Týdne pod názvem 111 tipů na golf, ale především speciální grafiku a sociální sítě.

Lidé by se díky ní měli dostat na stránky bavsegolfem.cz, kde už o ně bude postaráno. "Platforma Bav se golfem centralizuje nabídku všech hřišť. Naším cílem je, aby se do ní zapojilo co nejvíce golfových subjektů a každý si mohl vybrat," říká Tomáš Přikryl, projektový manažer ČGF.

Zatím se sice nezapojila všechna hřiště, na platformě se jich ale podílí většina a svým chtějí přispět i profesionálové z PGAC. Jaký je pak podle Přikryla hlavní cíl? "Aby v dojezdové vzdálenosti do 50 kilometrů jsme měli jak oslovit golfového hráče nebo začátečníka. Zatím se zapojilo 57 hřišť a vystaveno je 124 nabídek."

Souhlas s cookies

Pokud vám nevadí, že pro měření návštěvnosti používáme Google Analytics, zavřete tuto hlášku.

Souhlasím, zavřít potvrzení